3/11/2011

今日の突然の大きな地震、本当に本当にびっくりしました。
私たちのところも結構揺れましたが(震度4-5)、みんな無事です。
被災者の方々の事が心配で、お祈りするばかりです。
there was a huge earthquake occured in northern japan today and caused big tsunamis in the tohoku area.
my place shook quite a bit (level 4-5), but we are doing fine.
we are praying for people affected by the earthquake.

本当に怖かったけど、私は大丈夫です。
it was so scary but i'm fine.


















同居人ちゃんが今日撮った一枚。
小学生が防災ずきんをかぶりながら下校していました。
my roomie took this picture today.
kids are walking home from school with their hoods on to protect their heads.
Posted by Picasa

0 件のコメント:

コメントを投稿